Nog maar 3 nachtjes (Only three nights to go) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Frank, Arielle en Caithlin - WaarBenJij.nu Nog maar 3 nachtjes (Only three nights to go) - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Frank, Arielle en Caithlin - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 nachtjes (Only three nights to go)

Blijf op de hoogte en volg Frank, Arielle en Caithlin

23 Oktober 2012 | Nederland, Nederland

Elke avond zet Caithlin een kruisje op de kalender tot de dag dat wij mogen afreizen naar Carlijn en dat is nog maar 3 kruisjes te gaan. Op vrijdag 26 Oktober zullen wij vertrekken naar Beijing waarna wij op zondag doorreizen naar de provincie Shanxi waar ons meisje is. In de hoofdstad Taiyuan zullen wij een aantal dagen blijven met z’n vieren!!!!! De verwachting is dat we Carlijn op maandag in onze armen kunnen sluiten maar dat zou ook zo maar zondag kunnen gebeuren. Het is allemaal erg spannend vooral voor Caithlin.

We hebben de afgelopen week veel gedaan naast bezoeken aan Den Haag (ministerie / ambassade) / kleertjes uitgezocht (maatje 68 tot 80) / laatste dingentjes kopen / naar Kind en Toekomst in Halle hebben we zondag nog een dag met de van Gesteltjes kunnen vieren dat Yuan en Caithlin al weer vijf jaar bij ons zijn. We hebben een erg leuke dag in koningin Juliana toren doorgebracht waar we wel 4 keer in de achtbaan hebben gezeten en andere attracties die mama Arielle een draaiend gevoel gaven.

Tijdens ons bezoek aan Kind en Toekomst voor ons afreis gesprek hebben wij onze reisgenoot ontmoet, wij gaan namelijk samen reizen met een familie uit Zaandam, erg leuk ook zij hebben al kindjes uit China een jongetje van 5 en meisje van 7. De heren hadden direct een goed gesprek en ja waar ging het over “peking eend”. Kijken er erg naar uit de hele familie te ontmoeten.

Nog even terug naar het reis schema na in de provincie te zijn geweest reizen we weer terug naar Beijing waar we nog 12 dagen verblijven om op woensdag 14 november weer op Schiphol aan te komen.
Vanaf zaterdag zal er elke dag een bericht worden geplaatst.

English

Every day Caithlin crosses a day off on the calendar and since today there are only three nights to go. Friday the 26th we will depart to Beijing from where we will continue to the province Shanxi on sunday . In the capital Taiyuan we will be a couple of days with the four of us !!!! The planning is that on Monday we will finally have Carlijn in our arms but there is also a change this will happen already on Sunday. It is all very exiting especially for Caithlin.

We had to arrange a lot this week, we visited The Hague (ministry and embassy) / selected baby clothes (size 68 till 80) / bought last items / visted Child and Future and on Sunday we went to an amusement park with the family van Gestel to celebrate the 5 year anniversary of having Caithlin and Yuan with us. It was a nice day and the girls travelled the roller-coaster 4 times. Mummy Arielle her stomach was spinning after all the rides.

During our visit to Child and future for the departure meeting we met our travel partner as we will be travelling to China together with a family from Zaandam. The family has already 2 children form China a 5 year old boy and a 7 year old daughter. The men immediately had a good talk and yes what was it all about “Peking duck”. We are looking forward travelling with them.

Back to the travel schedule: after being in the Province for a couple of days we will be travelling back to Beijing were we will stay for another 12 days after which we will return to Amsterdam on Wednesday the 14th of November.

From Saturday we will place a message every day

• 23 Oktober 2012 - 22:58

Danielle De Niet:

Wat gaat de tijd snel, een hele goede reis! Zo blij voor jullie.

Dikke kus (ook van paps en mams) xxx

• 24 Oktober 2012 - 12:37

Fam. Heida:

Jullie kunnen nu echt aftellen, nog een paar daagjes, dan zien jullie haar. Op naar november, de toeters en bellen worden weer in gereedheid gebracht voor op Schiphol :-)

• 24 Oktober 2012 - 16:03

Jeannette:

Als ik dit lees, is het nog twee nachtjes.... Ik hoop dat jullie ondanks de spanning goed zullen slapen om helemaal uitgerust aan de reis te kunnen beginnen en Carlijn te kunnen omarmen. Wat ontzettend spannen voor jullie 3en, maar toch vooral voor Caithlin die niet kan overzien wat er allemaal gebeurt in haar leventje, maar natuurlijk veel zin heeft om haar zusje op te halen. Een heel goeie reis wens ik jullie en kom veilig terug met zijn vieren!!
    Liefs, Jeannette

• 24 Oktober 2012 - 16:03

Jeannette:

Liefs, Jeannette

• 24 Oktober 2012 - 21:25

Cora De Brouwer:

Overmorgen gaan jullie naar Carlijn en vandaag over 3 weken zijn jullie weer thuis met z'n 4tjes.Wat geweldig zal dat zijn.
    Liefs en dikke kus van George en Cora.

• 24 Oktober 2012 - 21:46

HMYY:

He,he eindelijk weer een berichtje!
    Wij tellen met julle mee af hoor! de treinreis naar Schiphol is geregeld, bestellen jullie de bitterballen op Schiphol vast, haha! We kijken uit naar jullie verhaaltjes en foto's vanaf zaterdag en hebben hoge verwachtingen van de live Skype-verbinding tijdens de overdracht :-)
    Dikke kussen, nu is het nog maar twee kruisjes!!! HMYY

• 24 Oktober 2012 - 22:12

Familie Stalenhoef :

Dag familie korf, wij zijn druk bezig om onze koffer te pakken voor de reis naar China.
    We zien er naar uit om jullie te ontmoeten. Xi en quan vinden het leuk dat er nog een grote zus mee gaat.. Groetjes Jeroen, Marlies , Xi en Quan en tot vrijdag op Schiphol.

• 25 Oktober 2012 - 14:51

Dave Denise Totts En Messi :

Oh wat spannend voor jullie morgen avond gaan jullie naar China en dan begint de reis om Carlijn te halen en in jullie armen te houden en nooit meer los te laten en dan is jullie gezin helemaal compleet met Caithlin als een hele grote trotse zus
    Hoop dat jullie een een hele voorspoedige reis te gemoet gaan
    we denken aan jullie en houden jullie via deze hele mooie site in de gaten

dikke X van ons 4

• 25 Oktober 2012 - 17:48

Gerda En Wim V Wonderen:

Lieve Fam. Korf.
    Bericht over jullie meisje gehoord van Gert en Carla Kluft.
    Wij wensen jullie een hele fijne reis toe met een mooi beeld voor ogen.
    Graag volgen wij jullie op deze reis.
    Lieve groet Gerda en Wim

• 25 Oktober 2012 - 19:20

Astrid Plug:

Hallo lieve Fam.
    Heb jullie mooie kaart gehad en ben gelijk naar jullie dagboek gegaan.
    Het worden nog een paar spannende en lange dagen voor jullie.
    Voor caithlin is het natuurlijk ook heel speciaal. Wij wensen jullie een mooi tijd daar en een goede reis terug.
    En wij blijven het dagboek volgen.
    Heel veel liefs Peter en Astrid

• 25 Oktober 2012 - 20:31

Ronja Bakker:

Lieve Caithlin, ik vind het heel erg leuk voor je dat je een zusje krijgt! Spannend hoor en ook zo een verre reis met het vliegtuig! Veel plezier, groetjes, ook voor papa, mama en straks Carlijn van Ronja en Tara. Natuurlijk ook van Chris en linda!

• 25 Oktober 2012 - 21:17

Hans En Joke:

Hoi Frank,Arielle en Caithlin, hele goede reis toegewenst.En voor straks veel geluk met jullie kleine dochtertje en zusje Carlijn!! Gr.hans ,Joke

• 25 Oktober 2012 - 22:57

Dick En Gerry:

Wat fijn dat het wachten nu bijna voorbij is..Goede reis en een hele fijne tijd met jullie viertjes in china.
    Tot 14 november dan landen wij ook op schiphol komen van een weekje tenerife.
    Liefs van dick en gerry en ouwe oma de NIet

• 26 Oktober 2012 - 11:25

Robert, Tessa En Sidney:

He Korfjes,

We zijn er ook klaar voor hoor !! Is de tijd dat we naar schiphol gaan nu al vast gesteld of gaat hij nog wijzigen vandaag ha ha. Eindelijk is het zover en sidney kijkt er ook erg naar uit. Als we hem vragen wat gaan ome frank, tante arielle en caithlin doen vrijdag. Die gaan naar china om Carlijn op te halen roept hij dan. Kan niet wachten tot de live skype verbinding. groetjes

• 26 Oktober 2012 - 17:13

Silvia, Alex, Thomas, Lisa:

Lieve Frank, Arielle en Caithlin,
    Eindelijk is het zover: jullie zijn onderweg! Een heel goede reis en heel veel plezier straks mijn zijn 4en.
    Liefs, Silvia Alex Thomas Lisa

• 26 Oktober 2012 - 17:16

Len En Guus:

Lieve Caithlin, Ariëlle en Frank.
    Heel veel fijne dagen in Taiyuan en Beijing en dan ook nog met z'n viertjes...
    Fijn dat Carlijn zo snel komt. Gaan jullie iedere dag bekijken hoor!
    Heel veel liefs en een dikke knuffel voor allemaal!

• 26 Oktober 2012 - 23:15

Jacqueline:

Lieverds,

Wat een ontzettende mooie kaart hebben we van jullie gekregen. Totaal verrast waren we toen we van de week hoorden dat jullie vandaag af gaan reizen. We zijn ontzettend blij voor jullie dat Carlijn haar ouders en grote zus nu onderweg naar haar zijn om haar van de week liefdevol in hun armen te sluiten.
    We hopen op een goede reis en een prachtige ontmoeting met jullie dochter / zusje.

We denken veel aan jullie en gaan deze site zeker volgen.

Veel liefs Jacqueline, Richard en een hele dikke kusssss van Beaudil xxx

• 26 Oktober 2012 - 23:46

Cora De Brouwer:

Lieve Frank, Arielle en Caithlin.

Vandaag was het dan zover, jullie zijn naar Carlijn om haar in jullie armen te sluiten. Wij gaan nu aftellen om jullie te omarmen op schiphol. kan niet snel genoeg gaan. wensen jullie hele fijne tijd met z'n 4tjes in China. Veel liefs en dikke kus van George en Cora.

• 27 Oktober 2012 - 13:17

Robert, Tessa En Sidney:

Lieve Korfjes,
    Wat was het weer bijzonder om met al die lieve mensen jullie uit te zwaaien. Een vrolijke en gelijkdenkenden gebeurtenis. Het was ontzettend fijn om jullie stralend door de douane te zien gaan. We kijken enorm uit naar het moment om jullie er weer stralend terug te zien komen met z'n vieren. Geniet ervan daar. Dikke kus van de Brouwertjes

• 27 Oktober 2012 - 13:19

De Brouwertjes:

Oeps....gelijkdenkend moet gelukkigmakend zijn......verrekte woordherkenning ook

• 27 Oktober 2012 - 13:47

Paula En Aad:

Lieve familie wat een geweldig bericht en een super mooie kaart we kijken uit naar nieuwe berichten
    geniet van de tijd in china en van jullie 2 dochters knuffel uit rijswijk