Dag 15 middag - 10 november 2012 - Reisverslag uit Peking, China van Frank, Arielle en Caithlin - WaarBenJij.nu Dag 15 middag - 10 november 2012 - Reisverslag uit Peking, China van Frank, Arielle en Caithlin - WaarBenJij.nu

Dag 15 middag - 10 november 2012

Blijf op de hoogte en volg Frank, Arielle en Caithlin

10 November 2012 | China, Peking

Regen, veel regen.

Vandaag een erg rustig dagje daarom weinig te melden vanuit beijing. Het plan was om vanmiddag de verboden stad te gaan bezoeken en dan af te sluiten in de hutong, een oude Chinese wijk waarvan er nog maar weining te vinden zijn in het moderne Beijing. Gelukkig kunnen wij via vvv van Gestel uit Oosterhout nog heel veel informatie verkrijgen en gelukkig verstaan zij ons beter dan de lokale Chinezen in Beijing.

Plannen zijn er om veranderd te worden zoals jullie wel hebben gemerkt en ook nu weer viel ons plannetje in het water en wij bedoelen echt in het water. Er kwam vandaag zoveel water naar beneden dat wij besloten om ons vertier binnen te zoeken en zijn dus naar een shopping centrum geweest. Dit is niet echt de bedoeling wanneer je in deze stad bent maar helaas kon het niet anders, het is nog geen goed idee om Carlijn de kou en de regen door te loodsen.

Het winkelcentrum wat dicht bij het hotel lag was niet echt een succes maar we hadden een dak boven ons hoofd en konden lekker rondwandelen.

Sorry maar 1 foto van de dag, maar wel een zeer speciale. O ja voor Dewi ook nog een foto van gisteren met de nagels van Caithlin waarom ze gevraagd heeft.

ENGLISH

Rain a lot of rain

Today a very quite day for that reason not to much the say from Beijing. We planned a visit to the forbidden city for the afternoon and finish in the Hutong an old part of Beijijng which is very hard to find nowadays in the modern city. Luckily we have our tourist information family van Gestel from Oosterhout the Netherlands whom we can ask for infomation which is even hard to get here with the locals.

Plans can be changed as you might have noticed over the last weeks and so today as there was so much water coming from the sky that we decided to stay indoors as it is still too early for carlijn to go out in the cold weather and rain. So instead we went to a shopping center not what we really wanted in a place as Beijing where there is so much to see.

The shopping mall wasn't a great succes but we had a nice walk and a roof above our head so it was ok.

Sorry only one picture of the day, but a special one. We also included a picture of yesterday to show Caithlins nails as requested by Dewi.

• 10 November 2012 - 14:41

Wendy:

dewi zegt wouw, en zowi wil ook haha

• 10 November 2012 - 17:26

Hansmyrkayuanyoup:

Hallo, hier VVV Nijmegen-Oosterhout: voor als het slecht weer is is er ook nog een winkelcentrum een eindje verderop met een soort binnenspeeltuintje rechts bovenin achterin. Aan de achterzijde een kleine Starbucks: de dichtsbijzijnde bij het hotel!! Als je uit het hotel loopt rechts het hoekje om, lamgs de mac dus, dan een flink aantal blokken rechtdoor lopen. Dan Met de loopbrug over de weg, het winkelcentrum ligt aan de andere kant van de weg. Ziet er verder niet uit, maar kindjes kunnen er wl even lekker spelen! Hebben jullie het kleine speeltuintje (dezelfde weg als naar de metro) ook al ontdekt??? Als jullie nu weer wakker worden: nog maar 3 nachtjes!!!!! X, HMYY

• 10 November 2012 - 18:02

Jacqueline:

Lieverds,

Wat jammer dat het geen weer was voor jullie plannen vandaag.
    Toch weer heerlijk om even iets te lezen en wat een super foto Frank van jou en twee van jouw meiden. En Caithlin wat zijn jouw nageltjes prachtig geworden !!!

Hopelijk een goede nachtrust en morgen een droge dag in Beijing.

Liefs van ons xxx

• 10 November 2012 - 18:10

Fam. Heida:

Hele mooie foto Frank!

• 10 November 2012 - 18:17

Cora De Brouwer:

Lieve Korfjes.

Geweldig, zijn geen woorden voor!!!!!!

Veel liefs en dikke kus van ons.

• 10 November 2012 - 18:36

Esther, Ferry, Noah & Emma:

Wat stralen jullie op foto's! Erg fijn om de zien.

X van ons

• 10 November 2012 - 21:22

Noor:

Ik vind je nagels echt vet cool, wouwi! Er zitten zelfs glitters op.

Dikke knuffel voor jouw en je zusje xxxxx Noor

• 11 November 2012 - 09:37

Eric:

Echt een mooie foto

Gr. Eric

• 11 November 2012 - 10:39

Vanessa:

Wauw Frank je geeft bijna licht! Wat een geweldige foto en wat heerlijk dat het jullie zo goed gaat. Liefs!

• 11 November 2012 - 16:25

Jinthe:

Erg mooi je nagels caithlin... glitters zijn cool!
    Xxxxxxxxxx jinthe

Mooie foto trotse papa met zijn meiden!