Dag 15 - 10 november 2012 - Reisverslag uit Peking, China van Frank, Arielle en Caithlin - WaarBenJij.nu Dag 15 - 10 november 2012 - Reisverslag uit Peking, China van Frank, Arielle en Caithlin - WaarBenJij.nu

Dag 15 - 10 november 2012

Blijf op de hoogte en volg Frank, Arielle en Caithlin

10 November 2012 | China, Peking

We zijn aan het aftellen

Vanochtend wederom tot na zevenen kunnen slapen en toen ons vaste ritueel waarvan we even wat foto's plaatsen als tussendoortje.

Nog een paar nachtjes in beijijng en dan gaan we ons op maken voor de reis terug naar het nieuwe thuis van Carlijn.

Onze terugvlucht is gewijzigd de datum nog steeds hetzelfde maar de aankomst iets eerder.

Ons vluchtschema is alsvolgt

CZ 767 / KL 0898 VANAF BEIJIJNG AANKOMST SCHIPHOL OM 15.15 OP 14 NOVEMBER.

• 10 November 2012 - 08:10

Hmyy:

Lieve Korfjes,

De spanning stijgt bij ons! Nog maar 4 nachtjes! We zetten de nieuwe tijd in ons hoofd. Gelukkig is het eerder

• 10 November 2012 - 08:38

Manon:

Wat een prachtige foto's zeg... Wat zien jullie er gelukkig uit zeg!
    Zo mooi om te zien xxxxxx

• 10 November 2012 - 08:57

Ronja En Tara:

Lieve caithlin,
    zondag begint het sinterklaasjournaal! je kunt het zien op Sinterklaasjournaal.ntr.nl
    Groetjes en liefs Ronja en Tara

• 10 November 2012 - 08:57

Ronja En Tara:

Lieve caithlin,
    Groetjes en liefs Ronja en Tara

• 10 November 2012 - 09:40

Yuan Van Gestel:

Is carlijn lief? Ik degnk hetwel he? Ikgaa zoo naar zwemles. Doei, groetjes van yuan envan youp

• 10 November 2012 - 10:44

Robert, Tessa En Sidney:

Jippie!!!!!! Wij tellen hier ook al af en ook met die paar uurtjes eerder zijn we heeeeeel blij!
    Lijkt ons heerlijk om weer met Caithlin te spelen en te knuffelen, Carlijn in levende lijve te zien en met jullie aan de keukentafel te zitten. We missen jullie echt! Maar wat worden we blij en vrolijk van de dagelijkse verslagen en foto's op jullie weblog.
    Tot gauw. Kusjes van de Brouwertjes. X

• 10 November 2012 - 10:46

Cora De Brouwer:

Lieve Korfjes.

Wat een lieve foto's!! Wat ontroerend dit familiegeluk, zo stralend!
    Ja,ja, het schiet gelukkig op, nog maar 4 nachtjes!

Veel liefs en dikke kus van ons.

• 10 November 2012 - 12:13

Dick En Ita Bakkernes:

Hai luitjes,

Wat fijn dat de china periode bijna aan het einde is.
    Ook wij verheugen ons om jullie weer te zien.
    Geniet daar nog maar even met z'n viertjes de laatste dagen.

Groetjes

(Oma) Ita en (opa) Dick

• 10 November 2012 - 21:17

Sandra En Noor:

Wat een mooie foto's. Het geluk straalt eran af en wat byzonder dat jullie dit met ons willen delen. Geniet nog even met elkaar.

Liefs Sandra en Noor

• 11 November 2012 - 13:03

Riet Schaap:

geweldig om dit geluk mee te beleven, we wensen jullie alle geluk van de wereld !!!!!

• 11 November 2012 - 13:03

Riet Schaap: