Dag 3 - 29 oktober 2012 - Reisverslag uit Taiyuan, China van Frank, Arielle en Caithlin - WaarBenJij.nu Dag 3 - 29 oktober 2012 - Reisverslag uit Taiyuan, China van Frank, Arielle en Caithlin - WaarBenJij.nu

Dag 3 - 29 oktober 2012

Blijf op de hoogte en volg Frank, Arielle en Caithlin

29 Oktober 2012 | China, Taiyuan

De ochtend van de dag dat wij ons meisje gaan zien

Na een wat rommelige nacht zijn we vanochtend fris opgestaan, papa Frank heeft samen met de Jeroen, Marlies en Quan wat boodschappen gedaan bij de Spar en Xi en Caithlin zijn naar school geweest op kamer 1109 waar de lieve maar toch strenge juf Arielle weer een hoofdstuk heeft doorgewerkt. Ook Xi zit in groep drie dus de twee meisjes kunnen samen de les volgen, wat erg leuk is.

De boodschappen bestonden uit fruithapjes, potjes met baby groenten, luiers en meer, toch wel weer leuk om op de baby afdeling rond te lopen.

Op dit moment zijn we ons aan het klaar maken voor het grote moment want over 1 1/2 uur worden wij door Anna opgehaald

Later volgt er meer ...........

ENGLISH

The morning of the day that we will see our girl

After an interupted night we woke up freshly this morning.
Frank did some shopping in the Spar supermarket together with Jeroen, Marlies en Quan and Xi and Caithlin went to scholl in room 1109 where the lovely but strict miss Arielle another chapter in the school booked finished. Also Xi is at school in the same level as Caithlin so the 2 girls can follow the lessons together which makes it more fun then it already is.

The groceries consisted of Fruitsnacks, baby food, Pampers and more it is nice to be shopping in the baby department again

At this moment we are preparing for the big moment as we are being picked-up in 1 1/2 hours bij Anna.

Later more to follow......

• 29 Oktober 2012 - 06:59

Ilse De Niet:

Goedemiddag daar!

Wat zullen jullie opgewonden zijn! Vergeet niet vooral te genieten in plaats van alleen maar foto's te maken. Dit is jullie moment en dat komt maar een keer. De rest van de wereld moet maar even wachten! Geef Carlijn het warmste welkom samen en heel veel geluk!
    XXX ILse

• 29 Oktober 2012 - 07:16

Jacqueline:

Hallo lief gezin,

Wat een spanning. Het eerste waar ik aan dacht deze ochtend was aan jullie ontmoeting met Carlijn. Gisteren hebben we even berekend hoe laat het bij jullie is in verband met het tijdsverschil hier.
    Wat zullen jullie gespannen zijn, geniet van dit mooie moment.

Dikke kussssss van ons x

• 29 Oktober 2012 - 07:59

Van Gesteltjes:

We kunnen niet wachten! Geniet van de komende speciale momenten!

• 29 Oktober 2012 - 08:29

Ingrid:

Ik ben zo aan jullie aan het denken,wat een mooie dag wordt het vandaag voor jullie!

Geniet van alles en jullie meisje dat jullie in jullie armen gaan sluiten.

Dikke kus( tante) Poekie

• 29 Oktober 2012 - 09:08

Cora De Brouwer:

l lieve Frank, Arielle en Caithlin.

Heb weinig geslapen ben constant met jullie bezig,zou wel even om een hoekje willien kijken.
    Als het goed is hebben jullie Carlijn nu bij jullie.
    Geniet met elkaar van jullie gezinnetje.
    Wij zullen vanavond met de hele familie op jullie lieve en mooie gezin toosten.

Veel liefs en dikke kus van George en Cora.

• 29 Oktober 2012 - 10:50

Wendy:

spannende dag voor jullie geniet met zijn viertjes xx
    wilfred en wendy

lieve caithlin,
    ik mis je wel een beetje.
    liefs dewi

lieve caithlin,
    kusje voor jou en voor je zusje
    liefs zowi

• 29 Oktober 2012 - 11:09

Jeanette Wester:

Lieve Arielle, Frank en Caithlin
    Wát een spannende dag vandaag!!
    Geniet van alles.
    Heeeel veel geluk voor jullie viertjes

x, Jeanette

• 29 Oktober 2012 - 12:16

Irene De Brouwer:

lieverds geniet van deze mooie en vooral bijzonder dag

xxxxxjes irene ginger en jamie

• 29 Oktober 2012 - 12:31

Fam. Heida:

Jemig, zelfs ik zit met een knoop in m'n maag (een positieve knoop dan he ...), wat moet dat voor jullie zijn. Inmiddels hebben jullie haar al in jullie arme kunnen sluiten, heerlijk!!! We denken veel aan jullie, geniet van Carlijn en samen met z'n viertjes. Dikke xxxx

• 29 Oktober 2012 - 12:31

• 29 Oktober 2012 - 12:32

• 29 Oktober 2012 - 12:33

• 29 Oktober 2012 - 12:35

Kitty Korf:

Hallo Frank Arielle,Caithlin en Carlijn,
    We wensen jullie nog een fijne tijd in China.
    En wat zullen jullie genieten van elkaar.
    Liefs en een dikke knuffel
    Opa Jan en Oma Kitty

• 29 Oktober 2012 - 12:37

• 29 Oktober 2012 - 15:34

José Cornelissens:

O, wat spannend allemaal, heel veel geluk. Zal aan jullie denken vandaag.

• 29 Oktober 2012 - 15:49

Ilse De Niet:

Lieve familie Korf!
    OOOHH, wat een schatje! Ze is echt nog zo klein! Wat leuk dat we jullie met Carlijn net hebben kunnen zien. Gefeliciteerd met jullie mooie dochter en zusje Carlijn. Heel veel geluk samen en ga vooral genieten! We zullen straks op jullie proosten met z'n allen!
    Dikke knuffels van de trotse ome Bert, tante Ilse en jullie neefjes Rcocco, Sam en Boris